wtorek, 25 lutego 2014

Tagiatella w sosie śmietanowo-borowikowym

Tagiatella to jeden z typu makaronów które pasują do większości sosnów. Ja postanowiłem zrobić go ręcznie ponieważ posiadam maszynkę do robienia makaronu. Do zrobienia tagiatelli wykorzystałem :

0,5 kg mąki pszennej
2 jajka
sól
woda

Co do wody to nie podaje ilosci ponieważ tego nie da się zmierzyć. Ciasto musi być elastyczne i niemoże się rozpadać podczas wałkowania. Do zrobienia makaronu wykorzystałem :

15 dag. mrożonych borowików
200 ml. śmietany 30 %
sól
pieprz

Makaron wrzuciłem na mocno osoloną wrzącą wodę i gotowałem przez 7 minut. W tym czasie na rozgrzaną patelnie wrzuciłem moje borowiki które po chwili zalałem śmietaną, delikatnie zredukowałem sos i doprawiłem.



Tagiatella w sosie smietanowo-borowikowym Tagiatella w sosie smietanowo-borowikowym Tagiatella w sosie smietanowo-borowikowym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz